Skip To Content
Aanbieding - Electric All-In

Rijd elektrisch in alle comfort

 

Kies een elektrische Opel en geniet van gemoedsrust met eenvoudig opladen en routeplanning. Het Electric All-In programma van Opel maakt elektrische mobiliteit eenvoudiger dan ooit dankzij de krachtige voordelen.

Reis zonder zorgen:

8 jaar Mobile Charging & Roadside Assistance inbegrepen

Batterij onderhoud

8 jaar/160.000 km batterijgarantie voor minimaal 70% van de oorspronkelijke laadcapaciteit. 

Gemakkelijk opladen

Inclusief Home Charging Pass met toegang tot > 750.000 oplaadpunten

Slimme connectiviteit

6 maanden Opel Connect PLUS. Voorverwarming en andere functies op afstand zoals routeplanning.

Reis zonder zorgen:

8 jaar Mobile Charging & Roadside Assistance inbegrepen

Batterij onderhoud

8 jaar/160.000 km batterijgarantie voor minimaal 70% van de oorspronkelijke laadcapaciteit. 

Gemakkelijk opladen

Inclusief Home Charging Pass met toegang tot > 750.000 oplaadpunten

Slimme connectiviteit

6 maanden Opel Connect PLUS. Voorverwarming en andere functies op afstand zoals routeplanning.



Kies je elektrische Opel
Corsa
Mokka
Astra Sports Tourer
Frontera
Grandland
Combo Electric
Zafira Electric

FAQ
Wat dekt 8 jaar Roadside Assistance?
Electric All-In biedt 8 jaar pechhulp in geval van pech, zoals een lekke band en noodgevallen. Als herstelling ter plaatse niet mogelijk is, wordt de wagen gesleept naar de dichtstbijzijnde Opel-hersteller, met opties voor een vervangwagen of hotelaccommodatie indien nodig.
Wat als ik zonder batterij kom te zitten tijdens mijn reis?
Electric All-In biedt 8 jaar assistentie bij mobiel opladen, tot 3 keer per jaar. Als je batterij leeg raakt, kun je ter plekke opladen of naar een nabijgelegen oplaadpunt worden gesleept (binnen 80 km), zodat je je route kunt voortzetten.
Wat is een easyWallbox en hoe kan ik hem bemachtigen?
easyWallbox is een handige thuisoplaadoplossing voor je elektrische wagen, die is inbegrepen. Je kunt hem eenvoudig installeren en er zit een Bluetooth-app bij voor afstandsbediening voor het opladen. Upgrades en installatie-ondersteuning zijn beschikbaar op basis van je behoeften.
Wat is de Charging Pass en welke bijdrage levert deze met openbaar opladen?
De oplaadpas geeft toegang tot 96% van de openbare oplaadpunten in 29 Europese landen. Je ontvangt een Charging Pass per brief en via de Free2Move Charge-app vind je de oplaadpunten en beheer je de kosten en betalingen.
Wat houden de geconnecteerde diensten in?
Electric All-In wordt geleverd met 6 maanden Connect PLUS Pack. De diensten omvatten realtime navigatie, toegang op afstand tot de status van de wagen, batterijmonitoring en meer. Zo blijf je altijd op de hoogte en in contact met je EV, waar je ook naartoe gaat.
Hoe neem ik contact op met de ondersteuningsdienst als ik hulp nodig heb?
Onze ondersteuningsdiensten zijn 24/7 beschikbaar voor onmiddellijke ondersteuning onderweg. Bel simpelweg onze hotline en we helpen je zo snel mogelijk weer op weg.
Hoe bereid ik me voor op lange ritten met een elektrische wagen?
De e-Routes-app van het Electric All-In programma helpt je om lange ritten te plannen door onderweg te zoeken naar de ideale oplaadpunten. Op die manier ligt altijd een oplaadpunt binnen bereik.
Welke waarde biedt Electric All-In op lange termijn?
Electric All-In minimaliseert onderhoudskosten, stroomlijnt EV-gebruik en verbetert de betrouwbaarheid op de lange termijn. Zo geniet je van ongeëvenaard comfort en volledige gemoedsrust.
Zijn er verborgen kosten verbonden aan  Electric All-In?
Nee. Electric All-In omvat alle nodige voorzieningen om je ervaring als eigenaar van een elektrische wagen te verbeteren, met alle diensten inbegrepen en zonder verborgen kosten.
Where can I find the terms and conditions of the Electric All in programme?
Terms and conditions can be consulted here.