Skip To Content
"Electric All In"

“Electric All In”: Opel vereenvoudigt overstap naar elektromobiliteit 

 

Rüsselsheim.  Als eerste Duitse fabrikant met een batterij-elektrische versie van elk model in zijn portfolio, maakt Opel de aankoop van een elektrische auto eenvoudig, betaalbaar en vooral zorgeloos. Klanten die een batterij-elektrisch model zoals de nieuwe Opel Grandland Electric of de nieuwe Opel Frontera Electric kopen, krijgen daar nu tal van diensten bovenop. “Electric All In” is de naam van de formule die de overstap naar elektromobiliteit kinderlijk eenvoudig en het dagelijks autorijden aangenamer maakt. Het aanbod omvat diensten zoals een eProWallbox Move om thuis snel op te laden, Opel Connect PLUS pack en acht jaar assistentie bij mobiel laden, pechverhelping en accugarantie. 

 

“Opel is elektrisch. We bieden al minstens één batterij-elektrische variant voor elk model. Daarnaast maken we alledaagse elektromobiliteit nog eenvoudiger en betrouwbaarder dankzij ons 'Electric All In' zorgeloos pakket. Bij Opel kopen klanten niet alleen hun elektrische auto - ze worden ook volledig gedekt door de talloze elektrische diensten. Met deze unieke aanpak willen we de overstap naar elektromobiliteit nog gemakkelijker maken en de uitrol van deze belangrijke aandrijftechnologie stimuleren,” aldus Florian Huettl, CEO van Opel.

 

Geïnteresseerden in elektrische voertuigen kijken vooral naar drie vragen: Is de elektrische actieradius voldoende voor mijn behoeften? Hoe zit het met oplaadtijd en infrastructuur? Hoe zien service en onderhoud eruit voor elektrische modellen? Met het 'Electric All In'-pakket biedt Opel het juiste antwoord en maakt het de overstap naar een batterij-elektrisch model gemakkelijker:

 

Opladen gemakkelijk gemaakt: om thuis snel op te laden, ontvangen klanten een eProWallbox Move met tal van intelligente oplossingen bij de aankoop van een elektrisch voertuig van Opel. Dankzij WiFi en Bluetooth connectiviteit kan de wallbox op afstand bediend worden via een app en kan de laadstatus op elk moment gecontroleerd worden. Als de elektrische auto tijdens langere ritten moet worden opgeladen, zorgt de meegeleverde oplaadpas voor probleemloos opladen bij meer dan 850.000 openbare oplaadpunten in Europa.

 

Connectiviteit: Noodoproepen4 en pechhulp4 zijn inbegrepen, net als talrijke Opel Connect PLUS-diensten1. Ze variëren van e-Remote control, waarmee de laadstatus en het batterijniveau van de auto kunnen worden gecontroleerd of de airconditioning kan worden geprogrammeerd met de myOpel app, tot afstandsbedieningsfuncties zoals het op afstand vergrendelen van de portieren of het inschakelen van de verlichting, tot live navigatie met realtime informatie over laadstations, parkeerplaatsen, e-ROUTES app en nog veel meer.

 

Geruststellende veiligheid: Klanten kunnen ook genieten van gemoedsrust als het gaat om de levensduur van de batterij van hun elektrische auto. Opel biedt acht jaar garantie op de batterij van de auto. En als de auto tijdens deze periode mobiel moet worden opgeladen of hulp nodig heeft langs de weg5, biedt Opel ook ondersteuning ter plaatse.

 

Met 'Electric All In', dat in eerste instantie in Duitsland, Spanje en België zal worden gelanceerd en andere markten zullen volgen, biedt Opel een compleet pakket voor bestuurders van elektrische auto's dat klanten beschermt en het plezier van elektromobiliteit vergroot. Met dit pakket staat niets de overstap naar een van de vele batterij-elektrische Opel-modellen in de weg.